fredag 11. september 2015

Homemade

I går ble noen gamle plankerestene og en garderobestang fra et nedrevet skap til en ny og ganske så flott kopp-og-tallerkylle. Det var ingen stor jobb, i motsetning til hva jeg hadde sett for meg. Så det kan jo være til inspirasjon til andre som har materialrester liggende utenfor huset. Mesteparten av jobben var nok å pusse den et par omganger med først grovt og deretter fint pussepapir, samt å lakke den med hvit panellakk. Hadde det veldig gøy med denne, så hjemmesnekrede hyller kan varmt anbefales til andre ufaglærte.

Noen Andre som har ideer til enkle ting til hjemmet som man kan lage selv? 

Nå venter jeg bare tålmodig på at den skal tørke så jeg får sett hvordan den tar seg ut på veggen. :)

1 kommentar:

  1. Hei og takk for i går !:) Måtte bare kikke innom her en snartur - Så fin blogg du har! Alltid spennende å lese om andre hjemmeværendes hverdagsliv og prosjekter! =) Sjekk gjerne ut hobbybloggen min også; www.kriblendefingre.blogspot.com :) Klem fra Christina

    SvarSlett