torsdag 4. april 2013

Vårstemning

En nydelig vårdag. Tenk at det er april allerede! Hver november når snøen drysser ned og alt blir skinnende hvitt, og blanke istapper henger fra taket, da tenker jeg at vinteren er den fineste tiden på året. Men nå sitter jeg ute i bare T-skjorte og nyter sol og en kopp te utenfor, og lyden av fluene som surrer rundt. Er det ikke rart? Det synes jeg. Nilsine har nok å gjøre. Hun har en forkjærlighet for fluer, og akkurat nå er det mer enn nok av dem på husveggen utenfor. Heldigvis spiser hun opp de som kommer inn ganske fort. Og nå jakter hun iherdig på de som er på husveggen. Flink pus sier jeg bare! For øvrig har hun en halv soltørket spissmus utenfor døra som hun gnager litt på av og til. Æsj!

De siste dagene har Nadine begynt å smile litt til oss. Det virkelig lyser opp hele mammatilværelsen og pappatilværelsen, selv om den ser veldig lys ut fra før. I natt har hun for første gang sovet sammenhengende hele natten fra 22:30-05:00. Mens jeg for min del våknet halv fem til en forandring :)

Det fotograferes en del babybilder for tiden og her er noen av gårsdagens babybilder, og ett par andre bilder jeg legger ved med det samme av Nilsine og den litt nyoppgraderte stua vår.

Håper alle har hatt en fin påske, og nyter våren.
Fornøyd gulljente som koser seg i senga
Nilsine sover søtt i vaskeklutkurven på badet
Nytt salongbord, plante, gulvteppe og lenestoler fra IKEA. Jippi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar