onsdag 13. februar 2013

Mens jeg venter...

Nå som jeg har permisjon og fortsatt nok av tid til overs, fant jeg ut at det var på tide å finne fram malepenselen igjen. Egentlig hadde jeg planer om å male en soloppgang, men valgte nok litt feil farger. Har brukt nesten bare kalde farger som hvit og blå og en kjølig variant av gul, rød og grønn. Dermed ble det litt feil stemning. I stedet for å ende opp med en mislykket soloppgang ble det til at jeg forandret litt i planene og laget et måneskinnsbilde.

3 kommentarer:

  1. Wow, så flink du er Stine Kamilla! Det var nytt for meg:) Skikkelig stemningsfyllt bilde, med mye følelser. Det er bra du finner tid til å være kreativ i ventetiden.

    SvarSlett
  2. Det var nydelig! Så ut som en eventyrverden :D Skulle gjerne hoppet inn i det bildet akkurat nå :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Hyggelig å høre altså :) Er ikke så ofte jeg setter meg ned å maler, men når jeg først er igang blir det som oftest veldig gøy!

    SvarSlett