søndag 10. februar 2013

Gravid uke 38

Ja, nå tror jeg nesten ikke magen kan bli større.. Den ser ut som en fjelltopp! Også er den litt iveien. 
Jeg tenker så mye på baby og fødsel nå for tiden, og det er kanskje ikke så rart. Lurer på hvordan fødselen blir, og hvordan det er å få sin egen lille etterlengtede baby i armene? Det har nok medført at jeg er litt inne i min egen verden om dagen. På mandag hadde jeg siste dag på jobb før permisjon, og allerede dagen etter begynte jeg å bli ganske så forkjøla. Så det var jo hell i uhell kan man si. Denne uken har jeg for det meste brukt til å slappe av og bli frisk! Greit å få unnagjort den forkjølelsen før babyen bestemmer seg for å komme ut! Denne uken har Jarmo og jeg vært på omvisning på føde- og barselavdelingen i Tønsberg, der fødselen mest sannsynlig skal inntreffe. Så da er jeg kanskje en liten smule mer forberedt på de som kommer. Sykehusbaggen er delvis pakket allerede, og jeg føler meg ganske klar til å få svangerskapet overstått. Men jeg får smøre meg med tålmodighet noen dager til. Det er 17 dager til termin, men det det kan jo faktisk hende jeg må vente hele 4 uker til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar