torsdag 9. mai 2013

Selvportrett

 I det siste har jeg begynt å tegne litt i gjen. Det er ikke så ofte jeg er i den modusen at jeg har lyst til å tegne. Kanskje fordi jeg blir litt stresset av å sitte i ro så lenge å pirke med detaljer. Men i forigårs da jeg var alene hjemme med Nadine en hel dag fikk jeg behov for litt sysselsetting og aveksling fra det vanlige dagligdagse gjøremål, mens Nadine sov. Så da begynte jeg like gjerne morgenen med å male et bilde av et skinnende blått hav som glitrer i solen (inspirert av det fine sommerværet). Senere på dagen etter å ha bært mye runt på Nadine og tatt ett par turer med vogna og solt meg litt fant jeg fram den store tegneblokka innerst i det forlatte skrivebordskapet, og satte like igjerne igang med å tenge meg selv med den nye sveisen jeg akkurat hadde klipt.

Det kreative rommet. Her sitter jeg å tegner mens Nadine sover eller spreller i senga vedsidenav.

 
Dette blidet viser rett og slett mine ferdigheter som kopimaskin.

4 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink Stine :D Fortsett med sånt - det er gode, rolige minutter mens man sitter og tegner. Man får reflektert over mye!

    SvarSlett
  2. Kopimaskin, haha! Du er ekstremt flink da :)

    SvarSlett
  3. Wow! Så flink du er!! Rett og slett en kopimaskin ja :)
    Du kan jo sette deg i byen en dag og tjene penger på å tegne portretter av folk! ;)

    SvarSlett
  4. Wow så flink du er Stine! :D

    SvarSlett