mandag 30. juli 2012

En gledelig nyhet - Vi skal bli foreldre

For en stund siden ble en liten mistanke bekreftet. Jarmo og jeg skal få barn! Vi ventet og gledet oss i flere måneder til underet skulle skje, også en dag viste det seg at drømmen var i ferd med å bli virkelighet. Det var nesten ikke til å tro, selv etter å ha tatt graviditetstest nummer to og det til tross for at graviditet er et ganske alminnelig fenomen - men ikke mindre fantastisk av den grunn. Litt for godt til å være sant syntes vi. Tenk at et bittelite barn ligger der godt beskyttet der inne i magen og vokser seg større og sterkere for hver dag, til det en dag skal få se dagens lys. Vi har kost oss med å ha denne hemmeligheten helt for oss selv en stund nå, så nå syntes vi at tiden er inne for å dele den med noen flere.

Tanken på at Jarmo skal bli pappa er utrolig rørende, og jeg får nesten litt tårer i øynene av å tenke på det. Jeg gleder meg utrolig mye til å se Jarmo holde vår egen lille sønn eller datter i armene for første gang! Etter beregningen skal fødselen inntreffe omtrent 23. februar 2013. Så da er det bare å begynne å glede seg med oss, alle sammen! <3

10 kommentarer:

  1. Gratulerer!

    Ikke veldig overraskende da, siden Jarmo faktisk gjorde en liten blunder og la til et bilde fra Oven på dropboks før han slettet den ;-) (oven0069.jpg) - men greide å holde mistanken hemmelig. hehe.

    Veldig glad på deres vegne :-) Gleder meg til å bli onkel for andre gang!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :-) Uuups! Hahaah, disse bildene altså!! Var godt du ikke avslørte hemmeligheten vår før vi rakk å gjøre det da ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye :) Utrolig koselig å høre!!

    SvarSlett
  4. Hurra! Håper den kommer dagen før termin, da - så får han/hun samme bursdag som meg:D

    SvarSlett
  5. Nei! babyen skal komme den 25 :) samme dag som tante sara ;)

    SvarSlett
  6. Hehe. 26. februar hadde også vært en veldig fin dato å få baby på - Da Jarmo og jeg så hverandre for første gang! :)

    SvarSlett
  7. Å, gratulerer så mye! Å vente barn for første gang er bare helt fantastisk spennende! Gleder meg veldig med dere!!

    Morro at vi venter baby i samme måned da!;)

    Klem Maria

    SvarSlett
  8. Å. så fantastisk! Gratulerer så masse. Jeg gleder meg på deres vegne. Det er et under når et barn blir unnfanget. Det er en særdeles flott opplevelse å gå gravid, nyt det!:)

    SvarSlett
  9. Tusen hjertelig takk. Er en veldig fin og gledelig følelse allerede! Så koselig, Maria :) Gratulerer til dere også.

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye til dere begge!! Kjempekoselig å høre! :-D

    SvarSlett